lady

Ladies That UX Warsaw #1

Pierwsze spotkanie Ladies That UX Warsaw odbyło się 19 listopada w kawiarni Kicia Kocia. Na dzień dobry dostałam czerwoną kartkę. Ponieważ dostałam też stylową naklejkę z logo “Ladies That UX” i karteczkę – bon od sponsora (pozdrowienia dla Uxerii:)), dzięki któremu nie musiałam płacić za

books-bookshop-magazines

Bałagan na półce – czyli kilka słów o katalogu autorów

Znajomi wiedząc czym się zajmuję, często dzielą się ze mną swoimi historiami obcowania z onlinem i jakiś czas temu trafił do mnie taki oto case: Zaintrygowany mailingiem o wyprzedaży, Łukasz wszedł na stronę Merlina, na którym regularnie robi zakupy. Przeglądając ofertę natrafił na książkę lubianego

Paczkomat

Moja przygoda z paczkomatami

Miałam przyjemność niedawno wysłuchać prezentacji Rafała Brzoska (prezesa Integer.pl, do którego należy InPost), na Kongresie Marketing Automation (do obejrzenia tutaj). Szybko dotarła do mnie też informacja o nowej współpracy InPostu z Allegro, potem był okres świąteczny i odbierałam kilka przesyłek z prezentami na ostatnią chwilę

peacock-1868_640

Nie rozkochuj się w sobie

Przecież to wiemy O większości tego, co wiemy, nie wiemy, że to wiemy. Zazwyczaj wydaje się, że świadomie podejmujemy nasze działania, jednak jest to iluzja. Daniel Wegner Te słowa zacytował Gerard Zaltman w swojej  książce „Jak myślą klienci”,  w której zakwestionował tezę, że ludzie myślą

book

UX Book Club – podsumowanie spotkania

W środę 5 listopada odbyło się  dwudzieste spotkanie UX Book Club w Warszawie organizowane przez Michała Dobrowolskiego.  Pojawiłam się tam po raz pierwszy, mogłam więc spojrzeć na to wydarzenie tzw. „ świeżym okiem”. Wzięły w nim udział  osoby z różnym doświadczeniem, zarówno z branży UX,

drive

„Try the new Drive.” I tried it. I didn’t like it.

Google już od jakiegoś czasu zachęca mnie do wypróbowania nowego Google Drive. „A co tam, będzie przygoda!” pomyślałam sobie i przeniosłam się do nowej wersji dysku. Szybko jednak zniechęciłam się i wróciłam do starego widoku. Może nawet w myślach powiedziałam jakieś brzydkie słowo… Nowy Drive

good_ux

Co czyni dobrego UX Designera?

Co tak naprawdę jest ważne w pracy w dziale user experience? Zapytałyśmy uczestników UXcamp Europe 2014, jak postrzegają dobrego specjalistę od UX. Co nam powiedzieli? Jakie są ich zdaniem 3 najważniejsze cechy świetnego UX-a? Poniżej przedstawiamy kilka z naszych ulubionych cytatów. „The skills are learnable.

film

Making of – jak działał interview team

Podczas UXcampu wiele osób pytało nas, skąd wziął się pomysł na udokumentowanie wydarzenia w formie filmu i w jakim celu w ogóle go tworzyłyśmy. Odpowiedź jest prosta – zrobiłyśmy to dla: radości z samego kręcenia przyjemności osób, które brały udział w wywiadach uczestników UX campu,

mapa

UX w krajach europejskich

Dwa tygodnie temu byłyśmy na UXCamp Europe w Berlinie. Dużo się działo – prelekcje, wykłady, warsztaty, wieczorne imprezy integracyjne… No i to co zawsze najprzyjemniejsze – spotkania i rozmowy z ludźmi, którzy kochają UX. Tym bardziej intrygujące, że przeprowadzone z przedstawicielami różnych narodów, a zawodowo

countries

UXcamp Europe 2014 Wideo Wywiady

Zapytałyśmy uczestników z całej Europy, jak wygląda UX w kraju, w którym https://www.acheterviagrafr24.com/commander-sildenafil-100-vega/ pracują. droga cialis pas https://www.levitradosageus24.com/levitra-samples/ cher auditiva viagra Oto odpowiedzi.